Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

~ RaMadHan MeNjeLmA LaGi...Alhamdulillah ~

Assalamualaikum semua...Hai chakkkk!!!!!! 

Adus sudah lama aku dok meng"update" blog ku yg usangni...huhuhu...al-maklumlah ke"bz" an melanda baru2 ni...:p 
Nothing special happened just busy with my career....:) 
Cumenye di kesempatan ini sempena kita dh nak sambut bulan RAMADHAN esokni..aku nk ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada seluruh umat Islam di dunia.Alhamdulillah kita masih llagi diberikan peluang oleh-Nya untuk kita sama2 merasai nikmat di bulan Ramadhan & seterusnya menyambut Hari Raya Aidilfitri tak lama lagi kan.....



Aku juga berharap semoga bulan yg mulia ni aku dapat muhasabah diri aku dgn sebaik2nya...



BinGkiSan HaTi~~> Selamat Berpuasa buat seseorang yg berada di perantauan..semoga tabah & sabar di sana k..InsyaAllah ada rezeki kite berpuasa sama2 k..jage diri baik2...:)

Kalau Like Silalah Klik...:)

0 comments:

Post a Comment