Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

...BaLiK kAMpuNg...

Assalamualaikum semua...

Harap2 baik2 belake dn syukur ats nikmat Allah pada kita semua ok....
Alhamdulillah setelah 3 minggu tidak pulang ke kampung halaman..tibalah ari esok aku akan pulang ke kampungku "Kg Batu 4 Binjai, Kemaman"...rindu kt my big family so much....hehe...3 mnggu je pun, bknnye berthn2...anak manjala katakan...aku masih lg tidak percaya yg aku terpakse merantau lagi..bezanya dlu aku melanjutkan pelajaran di UIAM, Gombak, K.L...dan kini aku bekerja @ mengajar di Kota Bharu, Kelantan...alah tidakla jauh mane..cume kdg2 rse cuti Jumaat & Sabtu tidak puas n cukup...walaupun penat, tp demi family aku balik juga sebagai tanda yg kita ni ingat mereka di kg...chewaaaaaaahhhhhhhh.....(wink wink) sedikit "kemengadaan" di situ bunyinye...:P 
Agaknya klulah si buah hati ade di Kemamantu, tiap2 minggu balik kot...hikhikhik...



2 minggu lagi sekolah ku akan mengadakan Hari Sukan Peringkat Sekolah & arini bermulanya sesi latihan Rumah Wira & Satria. Dan aku menjadi guru pembimbing rumah Wira...Nilah pengalaman pertamaku sebagai seorang pendidik dlm sambutan Hari Sukan...nt aku uploadkan gambar yer...hehehe...




BiNgKisAn HaTi~~~> Jika anda mahu membuat sesuatu, anda akan cari jalan. Jika anda tidak mahu membuat sesuatu, anda akan cari alasan.  - Peribahasa Arab-



CoReTaN MisS aYu~~~>rindu nk makan kepok ganu @ keropok kt Geliga...yummy2...:) 
jgn tertido sudah ptg kang sbbnye mahu pergi ke sekolah ade latihan sukan murid Tahap 2...klu x asyik membuta je..xleh jadini...berubahla Ayu!!!! Bangun dr tidurmu...!!!! :p

Kalau Like Silalah Klik...:)

0 comments:

Post a Comment