Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

...KiSaH BuDak KeLaS 1 BeStARi...


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia kawan-kawan....!!!

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi atas segala nikmat kesihatan dan segala kurnian-NYA...
Arini aku nk berkongsi kisah seorang muridku tahun 1 Bestari...Setiap kali mase Bahasa Arab dan sewaktu aku menyuruh anak-anak muridku membuat latihan dalam "kurrasatulamal" (buku aktiviti), ade seorang murid lelaki ni tiba-tiba menangis...Aku terkejutla yelaa manela tau sakitke apeke...ade kawan usik ke apeke......risau kite dibuatnyer...ish ish....setelah aku menyoal siasat muridku ini...nak tahu sebabpe die menangis??????
haa....sebabnye ialah dieni tidak pandai @ tidak tahu nk jawab latihan dalam "kurrasatulamal" tu...Murid-murid yang lainpun dah faham ngn perangai die...Time pujuk memujukni aku lemahni..tp aku try my best as a good teacher....huhuhu....akhirnye berjaya jugak ku memujuknya....nak kejar 1 kelas mak aaiiii mmg xsempat...mcm2 ragam dieorang ni...aduuhhh pening2....terguling tergolek, naik ats meja, kacau kwn2 yg buat keje, n mcm2la...besela bdk2...mmg kena ajar satu2...:) tp i still have fun with them....love my career now...(*,*)




Bingkisan Hati~~~>Biar sedikit cakap banyak amalan.. biar sedikit berbincang tetapi membuahkan sepakatan.. biar sedikit ilmu asalkan menjadi panduan.


Coretan Miss Ayu~~~> Arini kelas full...balik lak kul315 ade tasmik....Have a nice day everyone...senyum sokmo....:)


Kalau Like Silalah Klik...:)

0 comments:

Post a Comment