Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

~PiZza Oh PiZzA~


Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dgn segala nikmat & rezeki dari-Nya, tercapai aku nak mkn pizza kat Pizza Hut, Chukai, Kemaman...Rase dh lame xjejak kakiku ke situ..last aku mamam pizza kt Pizza Hut, Senawang, N9...Rase jakunpun ade...yela aku xtau lak skang dh ade chicken soup...setau aku, mushroom soup...slh satu sbb aku nk p Pizza Hut tu sbb nk mkn mushroom soup...fuhh sedap kn??? Tp td aku makan chicken soup, not badla..roti pn dh lain skang...suke sgt sup cendawan n roti kat situ...ape2pun enjoy td with my nieces husna, fatin & Alyaa...penaja kami adalah Puan Noor Hasimah iaitu my sis...hehehehe....
Sempatla gak shoot gmbr td...tp xbyk sbb batery condemn...huhuhu...





~~ Extreme Cheesy Pizza ~~


~~Menikmati Chicken Soup~~


~~ Menanti Makanan Tiba..sebelah saya tu namenye alyaa ~~

~~ Husna & Fatin ~~





Bingkisan Hati~~~>
CINTA yg benar2 suci adlh yg berlandaskan budi & pekertinya..
Bukan diukur dr rupa parasnya krn rupa yg cantik akn luntur dimamah usia...
Namun, pekerti tetap utuh dlm arus zaman....



***Coretan Miss Ayu~~~~>
Ptg tadi saya main badminton ngn anak sedare n cuci TAD 2339 sbb esok saya nak p kenduri kawin kt Kemasik***

Kalau Like Silalah Klik...:)

1 comments:

unwanted said...

dah lama rasanya aku tak makan pizza..:)

Post a Comment