Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

~Hari Istimewaku~



Alhamdulillah 3hb oktober yg lalu merupakan hari kejayaanku di Konvokesyen UIAM, Gombak slps 6 thn aku menuntut ilmu tnpa prnah rse putus asa dn jemu. Kejayaan ni adlh utk keluargaku yg trsayang, kwn2 n yg teristimewa..Tanpa kalian tiadalah aku memegang segulung ijazah.

Paling mmbuatkanku sedih tatkala menerima hadiah istimewa dr mama dgn kucupan hangat di pipi tnde kegembiraannya. Bapaku juga menitiskan air mata kegembiraan..Terima kasih tak terhingga ats segala jasa dn pengorbanan mereka terhadapku.

Terima kasih juga buat mak, ayah dn keluarga yg byk mmbantuku selama ni dr segi kewangan dn tenaga..Tak terbalas budi kalian, hnya Allah yg mampu mmbalasnya.

Buat kawan2 yg kukasihi, akhirnya kita dpt meraikan hari istimewa ini bersame2, jasa kalian sgt aku hargai. Aku masih ingat tika waktu kite menuntut ilmu, brbagai2 pngalaman, dugaan yg kita trpkse hadapi..Kita brdepan ngn stress, exam, masalah roomate, dan mcm2 lg. Tapi semuatu kita berjaya hadapi dgn baik dn tenang..Aku pasti tdk akan melupakan saat2 indah kita bersama di UIAM..Terlalu byk suka dn duka, pahit dn manis..Betulla org ckp "bkn senang nak senang dn bkn susah nak senang".Kak Norah, Kak Da, Kak Arini, Kak Yah, Kak Ada, Diah , Huda dn Zue pernah beriadah bersama2, kuar same2, makan same2, dn juga ber'aerobik pn bersame2..bestkan waktu tu??? ( ^,^ )

Bersyukurlah ngn ape yg kita miliki hari ini...Moga kita sentiasa dimurahkan rezeki oleh-NYA.


Kalau Like Silalah Klik...:)

0 comments:

Post a Comment