Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

~ MteSt ohh MteSt ~


Alhamdulillah aku akan menghadapi ujian MteST untuk KPLI-JQAF ( Bahasa Arab )....ni baru langkah pertama...xtahulah camne kn...hope okla soalan2 yg perlu aku jwb nnti...tbe2 rse cuak..yela lame xstdy n nk exam lak tu...huhuhu
Tahniah jugak buat kwn2 yg akn same2 menghadapi ujian MteST pd hari Sabtu ni...Aku doakan yang terbaik untuk kita semua...Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita...
Aku xtau nk mulakan stdy camne...huhuhu,,,,Mengikut pengalaman kakak ku xperlula terlalu lurus dlm menjawab soalan nt, yang jawapan xlogiktu tulah jawapannyer...aii bleh lak cmtu..tp kakak ku sdh 4 kali kot ambik ujian MteST tu...barula ade rezeki masuk KPLI....ermmm ntahla...papepun aku sgtla berdebar2 n risau nk menghadapi exam nt....stdy tetap kena stdy ni....chayok2 semangat Ayu...hehehe
Aku cme mampu berusaha & bertawakal kpd Allah...
Syukur jugak venue untuk ujian tu di Sek Men Teknik Kemaman...yelah sgtla dekat, bleh dikatakan sebelah umahku je...hihihi. klako je rse....

Kalau Like Silalah Klik...:)

2 comments:

SoFie NuR said...

all the best ayu!!
insyaAllah ada rezeki tak kemana...

p/s : love the part yg sebelah rumah tu..hahaaa

Ayu Azaima said...

thanks yang....:))

hehehe...sgt2 kebetulan...tp nk wat kerek naik kete gaklah...hahahaa

Post a Comment