Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Luahan Hati...

Ya Allah..terlalu berat dugaan yg Engkau berikan pada hamba-Mu ni...tp aku tidak sekali2 merasa putus asa dn lemah krn aku yakin akn kemanisan yg aku tidak ketahui...segala ketentuan dari-Mu aku redha...Di sebaliknya pasti ada hikmah yg tersembunyi...

Aku perlu kuatkan semangat utk meneruskan kehidupan ini..ape yg tlh berlaku biarlah ia pergi dn hidup perlu diteruskan tanpa menoleh ke belakang lagi...belajarlah dr kesilapan dn jgn suka mngulangi kesilapan yg sama...byk yg tlh aku pelajari dr 'seseorang' yg byk bersabar dgnku...terima kasih tak terhingga buat dirinya yg kini jauh di mata...aku harap dirinya sentiasa tabah dn bersemangat utk meneruskan khidupan yg penuh dugaan ini...dn juga semoga dirinya najah dlm peperiksaan yg bakal menjelma tibe...doaku buat dirinya xpernah kulupakan...
maafkan diri ini yg kdg2 tdk memahami keadaanmu...

Ya Allah, Engkau permudahkanlah urusan kami...berilah kami kesabaran yg tinggi utk kami berhadapan dgn dugaan-Mu...Amin...

Kalau Like Silalah Klik...:)

0 comments:

Post a Comment